МО вчителів біології та екології
- МО вчителів біології та екології
- МО вчителів географії та економіки
- Робота з обдарованими учнями
- МО вчителів художньо-естетичного циклу
- МО вчителів історії та правознавства
- МО вчителів хімії .
- МО вчителів основ здоров'я
- Науково-дослідницька робота . МАН.Наказ про проведення конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт ......
- Екологічні конкурси
- Психологія
- Надходження підручників
- Науково-дослідницька робота МАН
- Екологічні курси
пʼятниця, 10 квітня 2020 р.
Алфавітна головоломка «Розгадай назву тварини» № 1
Це завдання допоможе дитині збагатити словниковий запас і закріпити знання літер г, е, к, н, р, у, розвиваючи при цьому творчі здібності, тренуючи довільну увагу, зорову й м’язову пам’ять. Завдання складається з двох вправ. Перша вправа є різновидом анаграми. Спочатку дитині пропонується подивитися на малюнки, розміщені по колу, і написати літери, з яких починаються їхні назви: «к» – книга, «р» – ракета, «у» – усмішка, «н» – ножиці, «е» – екскаватор, «у» – умивальник, «г» – груша. Після цього з отриманих букв потрібно скласти назву тварини. Правильна відповідь: кенгуру. В другій вправі потрібно намалювати кенгуру у спеціально відведеному для цього місці.
Алфавітна головоломка «Розгадай назву тварини» № 2
Це завдання допоможе дитині збагатити словниковий запас і закріпити знання літер а, д, е, л, о, п, р, розвиваючи при цьому творчі здібності, тренуючи довільну увагу, зорову й м’язову пам’ять. Завдання складається з двох вправ. Перша вправа є різновидом анаграми. Спочатку дитині пропонується подивитися на малюнки, розміщені по колу, і написати літери, з яких починаються їхні назви: «а» – автобус, «д» – дерево, «е» – екскаватор, «л» – лампа, «о» – окуляри, «п» – пінгвін, «р» – рак. Після цього з отриманих букв потрібно скласти назву тварини. Правильна відповідь: леопард. В другій вправі потрібно намалювати леопарда у спеціально відведеному для цього місці.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар