МО вчителів біології та екології
- МО вчителів біології та екології
- МО вчителів географії та економіки
- Робота з обдарованими учнями
- МО вчителів художньо-естетичного циклу
- МО вчителів історії та правознавства
- МО вчителів хімії .
- МО вчителів основ здоров'я
- Науково-дослідницька робота . МАН.Наказ про проведення конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт ......
- Екологічні конкурси
- Психологія
- Надходження підручників
- Науково-дослідницька робота МАН
- Екологічні курси
четвер, 28 травня 2020 р.
Учні профтехів можуть виходити на практичне навчання з 1-го червня
З 1 червня 2020 року учні закладів профосвіти, для яких неможливо перенести практичне навчання у дистанційний формат, можуть виходити на заняття.
Для випускників також зможуть організувати державну кваліфікаційну атестацію. Про це йдеться у листі Міністерства освіти і науки, який був розісланий керівникам закладів професійної освіти.
Важливо, що розпочати роботу зможуть заклади профосвіти тільки тих регіонів, де місцева влада прийме рішення про послаблення карантину. Крім того, директор має погодити механізм роботи з місцевим управлінням освіти.
Відвідувати профтехи учні зможуть, зокрема для того, щоб скласти лабораторну роботу, пройти теми з виробничого навчання чи практики, відпрацювати водіння транспортного засобу тощо. Під час уроку в кабінеті мають знаходитися не більш як 10 осіб одночасно, а провітрювати приміщення необхідно буде щонайменше 15 хвилин перед і після кожного заняття.
Адміністрація профтехзакладу має попіклуватись про безпечність освітнього процесу, а саме:
прибирання двічі на день
дезінфекцію
інформування про необхідність регулярного миття рук із милом і використання захисної маски
заборону перебування у закладі сторонніх осіб
дотримання дистанції — розсадка по одному учню за партою
щоденний температурний скринінг працівників і учнів
інструктаж про симптоми хвороби та дії у випадку зараження.
Щоб уникнути скупчення учнів у закладі, адміністрація може змінювати графік освітнього процесу: починати заняття в різний час, скоротити чи збільшити тривалість перерв, запланувати позмінне навчання тощо.
Водночас МОН рекомендує не застосовувати очне навчання без нагальної потреби та комбінувати його з дистанційним опануванням матеріалу.
Завантажити лист МОН list_mon_profosvta.pdf [231,8 Kb][1] Завантажити Переглянути документ онлайн
За матеріалами – МОН
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар